ANUNŢ DE CONCURS – MANAGER DE SPITAL Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii „Louis Turcanu” Timisoara

Anunturi

Vizualizari: 2657

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

ANUNŢ DE CONCURS

10 Februarie 2017

Consiliul de administratie – Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii „Louis Turcanu” Timisoara si Primaria Municipiului Timişoara organizează concurs pentru ocuparea funcţiei de manager - persoană fizică pentru Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii „Louis Ţurcanu” Timişoara.

Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei Municipiului Timişoara , Bd. C.D.Loga nr.1 în perioada 17-24.03.2017.

Dosarele de înscriere  se depun la sediul Primăriei Municipiului Timişoara , bd. C.D.Loga  nr.1  la registratura instituţiei –camera 12  parter, în termen de 30 de zile de la data publicării şi afişării anunţului.

Informatii cu privire la organizarea concursului, dosarul de inscriere, tema proiectului – structura minimala a proiectului de management si bibliografia, se gasesc afisate la sediul unitatii – Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii „Louis Turcanu” Timisoara str.Iosif Nemoianu nr.2 si pe site-ul spitalului www.spital-copii-timisoara.info si pe site-ul Primarie Municipiului Timisoara www.primariatm.ro.

Peste 33.000 de persoane s-au abonat la Newsletterul saptamanal. O poti face si tu chiar acum!

Inainte de a prelua informatii de pe acest site va rugam sa cititi TERMENII SI CONDITIILE DE UTILIZARE

Precizări CNAS despre Platforma Informatică a Asigurărilor de Sănătate (PIAS)

Anunturi

Vizualizari: 2821

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Conform unui comunicat de presa transmis de CNAS, pentru data de 3 mai a.c., în care PIAS a fost indisponibilă pentru transmiterea și validarea serviciilor acordate sunt aplicabile dispozițiile art. 207-210 din H.G. 140/2018 și ale art. 40 – 42 din H.G. 155/2017. În acest sens, pentru raportarea, validarea şi decontarea serviciilor afectate de această indisponibilitate, a fost emis ordin al Președintelui CNAS (909/04.05.2018), conform prevederilor legale mai sus menționate.

Totodată, având în vedere că şi ulterior perioadei respective unele componente ale PIAS nu au funcţionat în parametri normali, la ora actuală la nivelul CNAS se ia în calcul ca pentru întreaga perioadă în care s-au înregistrat probleme în funcţionarea sistemului informatic transmiterea şi validarea serviciilor acordate de furnizorii aflaţi în contract cu casele de asigurări de sănătate să se facă în conformitate cu regulile aplicabile pentru perioadele de indisponibilitate a PIAS.

În acest context, CNAS solicită furnizorilor de servicii de sănătate să trateze în continuare cu toată responsabilitatea problemele medicale ale asiguraţilor şi să nu amâne acordarea tratamentelor necesare acestora.

Circumstanţele apariţiei problemelor în funcţionarea PIAS, imediat după încetarea unui contract de mentenanţă, vor fi clarificate cu aportul unor specialiști. Totodată, CNAS se preocupă de asigurarea mentenanţei acelor componente ale PIAS care în prezent nu mai sunt acoperite contractual, iar specialiştii IT din cadrul instituţiei depun toate eforturile în vederea soluţionării disfuncționalităților apărute, acestea putând fi semnalate de furnizorii de servicii de sănătate aflaţi în relaţii contractuale cu casele de asigurări de sănătate la adresa de e-mail suport.siui@casan.ro.

CNAS reiterează, pe această cale, angajamentul său ferm de continuare a dezvoltării şi de perfecţionare a funcţionalităţii PIAS, ca instrument de raportare, validare şi control a serviciilor de sănătate decontate din fonduri publice, acesta fiind dealtfel unul din cele mai mari şi mai întrebuinţate sisteme informatice din România, cu peste 70.000 utilizatori si peste 700.000 de servicii medicale raportate şi validate zilnic, din care circa 200.000 sunt prescripţii medicale.

Peste 33.000 de persoane s-au abonat la Newsletterul saptamanal. O poti face si tu chiar acum!

Inainte de a prelua informatii de pe acest site va rugam sa cititi TERMENII SI CONDITIILE DE UTILIZARE

Examen pentru obținerea titlului de specialist dar și a gradului de principal pentru biologii, chimiştii şi biochimiştii din unități sanitare

Anunturi

Vizualizari: 1868

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Ministerul Sănătăţii organizează examen pentru obţinerea titlului de specialist dar și pentru obținerea gradului de principal pentru biologii, chimiştii şi biochimiştii încadraţi în unităţile sanitare şi/ sau de cercetare ştiinţifică medicală, potrivit unui anunț postat pe site-ul Ministerului Sănătății. Examenul va avea loc pe data de 30 mai 2018 și se va desfășura centrele universitare medicale: Bucureşti, Cluj Napoca, Craiova, Iaşi, Oradea, Timişoara şi Tîrgu-Mureş.
La examenul pentru obținerea titlului de specialist se pot prezenta, conform condițiior prevăzute de Legea nr. 460/2003 cu modificările și completările ulterioare, biologii, chimiştii şi biochimiştii care au minimum 4 ani vechime de încadrare în sectorul sanitar şi în specialitatea solicitată până la data de 31 decembrie 2018, cu excepţia specialităţii Managementul calităţii în laboratoarele medicale. Pentru specialitatea Managementul calităţii în laboratoarele medicale, candidaţii vor îndeplini următoarele condiţii: a. absolvent al studiilor superioare în profil biologie/chimie/biochimie; b. 4 ani vechime în sistemul sanitar, ca biolog, chimist, biochimist; c. masterat în domeniul managementul calităţii, cu durata de minim 2 semestre, aplicabil laboratoarelor medicale şi cuantificabil în programul de pregătire profesională continuă sau 4 cursuri în domeniul managementului calităţii indiferent de durata acestora, aplicabile laboratoarelor medicale; d. certificat de membru al organizaţiei profesionale, al Ordinului Biologilor, Biochimiștilor, Chimiștilor din Sistemul Sanitar în România, vizat la zi. Pentru obținerea gradului de principal se pot prezenta, biologii, chimiştii şi biochimiştii cu titlul de specialişti, care îndeplinesc condițiile prevăzute de Legea nr. 460/2003 cu modificările și completările ulterioare, având în specialitatea pentru care solicită susţinerea examenului o vechime de minimum 5 ani, până la data de 31 decembrie 2018.
Dosarele de înscriere pentru examen vor fi depuse în perioada 02 – 15 mai 2018 inclusiv, la sediul Ministerului Sănătăţii din str. George Vraca, nr.9, sector 1, Bucureşti, după următorul program: luni-miercuri orele 10.00-14.00 și respectiv joi orele 12.00-16.00. Dosarele pot fi transmise şi prin servicii poştale pe adresa mai sus menţionată, tot în perioada 02 – 15 mai 2018 inclusiv, data poştei.
Mai multe detalii aici.

Peste 33.000 de persoane s-au abonat la Newsletterul saptamanal. O poti face si tu chiar acum!

Inainte de a prelua informatii de pe acest site va rugam sa cititi TERMENII SI CONDITIILE DE UTILIZARE

S-a aprobat reducerea vârstei și limitei de greutate pentru utilizarea Tivicay (dolutegravir)

Comisia Europeană a aprobat solicitarea pentru variaţia de tip II de extindere a indicaţiei pentru dolutegravir, ce va permite accesul la tratament mai multor copii și adolescenți care […]

ANUNŢ DE CONCURS – MANAGER DE SPITAL Spitalul Clinic de Boli Infectioase si Pneumoftiziologie „Dr. V. Babes “ Timisoara

ANUNŢ DE CONCURS 10 Februarie 2017 Consiliul de administratie – Spitalul Clinic de Boli Infectioase si Pneumoftiziologie „Dr. V. Babes “  Timisoara si Primaria Municipiului Timişoara organizează concurs pentru […]