Cum ar trebui să arate site-ul unui cabinet medical ca să atragă clienți noi?

Medici

Vizualizari: 9561

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Consumatorii de servicii medicale sunt tot mai exigenți pe zi ce trece. Și pentru că alternativele sunt foarte multe, nu mai e suficient să ai servicii ireproșabile. Trebuie să știi să le și vinzi. Așa că online-ul e bombardat de site-uri de prezentare ale cabinetelor medicale. Dar oare e de ajuns?

Cât de mult ajută un site al unui cabinet medical să atragă noi clienți? Un răspuns pertinent ar fi următorul: depinde de cum arată, de cum e structurat.

Dacă vrei să îți faci un site de prezentare pentru cabinetul tău medical, am pregătit câteva idei cu ce să pui pe cele mai importante 4 pagini ale site-ului. Chiar dacă site-ul tău e deja gata, sunt convins că vei găsi și tu cel puțin o idee care te va ajuta să comunici eficient cu vizitatorii și să-i transformi în clienți.

Textele de pe homepage

Homepage-ul este locul unde potențalii clienți își fac prima impresie despre tine.

Când intră pe pagina ta, totul e nou, omul se simte ca atunci când calcă prima dată în holul cabinetului tău. Fiecare lucru pe care îl vede contribuie la părerea pe care și-o face despre ceea ce îl așteaptă în cabinet.

Dacă însă nu simte că a intrat într-un loc confortabil, l-ai pierdut. Mai ales online, unde e foarte ușor să apese pe X și să iasă de pe site. Textele pe care le scrii pe prima pagină te vor ajuta să îi asiguri că au ajuns în locul potrivit și că merită să ”răsfoiască„ paginile site-ului tău.

Câteva reguli simple pe care să le aplici când scrii textele de pe homepage:

  • Evită titluri de genul ”Bine ai venit pe site-ul cabinetului X”. Este clar că vizitatorii sunt bineveniți, așa că nu ocupa spațiul cu astfel de formulări. Mai degrabă scoate în evidență o propoziție de valoare care explică ce faci tu pentru ei și de ce ar trebui să citească mai departe (acel ceva care te diferențiază de concurența ta și care le spune clar vizitatorilor ce pot primi de la tine).
  •  Păstrează totul cât mai simplu: s-a demonstrat, în repetate rânduri, că vizitatorii site-urilor nu stau să citească cuvânt cu cuvânt. Aplică regula următoare: când textul tău e gata, șterge jumătate din el. Păstrează doar lucrurile esențiale și scrie paragrafe de maxim 5 randuri. Fără bla bla-uri și cât mai aerisit. Folosește bullets și spații albe ca textul ce îl incluzi să fie ușor de citit.

Uite ce ușor de citit e textul din exemplul de mai jos:

new-picture-6

  • Adaugă un îndemn la acțiune clar. Având în vedere că cel mai mult trafic ajunge pe această pagină, vizitatorii au nevoie să fie direcționați spre pasul următor. În funcție de ce vrei să obții, spune-le clar vizitatorilor ce să facă mai departe. De exemplu, îi poți direcționa spre:
    • pagina de programări online,
    • pagina de servicii,
    • pagina ”despre noi”.

Totul depinde de flow-ul prin care vrei să treacă ei: de la vizitatori până la clienți noi în cabinetul tău.

Pagina ”despre noi”

Primul instinct este să spui că aici trebuie să îți descrii cabinetul: să spui că ai un aparat de ecografie de ultimă generație sau un scaun stomatologic ce a costat cât o mașină nouă. Nimic mai greșit. Vizitatorii nu sunt interesați de cât de mult ai investit în cabinetul tău și nici că ai făcut medicina la Harvard. Ei vor să știe ce le oferi, ce câștigă dacă aleg cabinetul tău.

Secretul succesului online este ca înainte să pui orice element pe pagină să răspunzi la întrebarea ”ce probleme pe care consumatorii tăi le au sunt rezolvate în cabinetul tău?”. Odată ce ai intrat în mintea lor, vei știi cum să îi abordezi ca să îi convingi să-ți devină clienți.

1 imagine face cât 1000 de cuvinte. Chiar și online

În cabinetul tău, clienții vorbesc direct cu asistenta drăguță de la recepție. În schimb, în online consumatorii interacționează cu un ecran de laptop sau un display de telefon.

Cum creezi o conexiune cu vizitatorul de pe site-ul tău?

Adaugă imagini cu persoane reale: cere acordul clienților tăi fideli să apară într-o poză sau pozează-ți echipa în acțiune. Regula de aur pentru poze: ele trebuie să fie naturale. Cea mai mare greșeală este să folosești poze stock, care sunt de cele mai multe ori artificiale.

new-picture-7

De exemplu, în cazul site-ului cabinetului stomatologic de mai sus se vede foarte clar diferența de credibilitate dintre poza stock (prima poză, care este artificială) și pozele făcute direct în cabinet mai naturale, realiste.

Pagina de contact

Din păcate, multe pagini de contact arată ca cea de mai jos, a unui cabinet stomatologic. Pune-te în pielea unui vizitator: tu ai completa formularul de contact de mai jos?

new-picture-8

Pe pagina de contact ar trebui să se întâmple magia: să transformi vizitatorii în clienți noi. Câteva trucuri utile ușor de aplicat pe site-ul cabinetului tău:

  • Adaugă o introducere prietenoasă prin care le spui că abia aștepți să te contacteze. În plus, spune-le vizitatorilor în cât timp le vei răspunde. Vei crea anticipație și vor ști exact la ce să se aștepte.
  • Chiar dacă ai un formular de contact sau un sistem de rezervări online, adaugă și o adresă de email și un telefon la care poți fi contactat. Poate vor să te sune chiar acum. Nu te ascunde de potențialii tăi clienți. Fii acolo exact când au nevoie de tine.
  • Adaugă o hartă cu adresa cabinetului tău și indicații despre cum pot ajunge acolo.

Pagina de eroare 404

În cazul în care un vizitator a ajuns pe site-ul cabinetului tău printr-un link care nu mai funcționează, asigură-te că nu e un potențial client pierdut. Personalizează pagina de eroare 404 și adaugă un îndemn la acțiune. Idei pentru îndemn la acțiune:

  • link spre homepage;
  • buton de căutare;
  • link spre pagina de servicii.

Vezi mai jos cum a personalizat rețeaua medicală Regina Maria pagina de eroare 404 de pe site-ul lor.  Au început cu dreptul, dar au omis un îndemn la acțiune clar care să îi îndemne pe vizitatori să rămână pe site.

new-picture-9

De unde să începi?

La cele 4 pagini, poți adăuga pe site blogul cabinetului, o secțiune de noutăți/ evenimente (dacă echipa ta participă la multe acțiuni) sau o pagină de resurse utile. Totul depinde de ceea ce se așteaptă vizitatorii să primească de la tine. Află acest lucru și adaugă sau scoate secțiuni în funcție de asta.

Pentru început aplică ideile de mai sus pe cele 4 pagini amintite și îți garantez că site-ul cabinetului tău îți va aduce clienții noi pe care îi dorești.

Ciprian Soleriu, expert în creșterea vânzărilor online și cofondator al siteului www.conversionacademy.eu

ciprian@conversionacademy.eu

Acest articol este protejat de către dispoziţiile legale incidente și este interzisă copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a acestuia. Articolele publicate pe HEALTH.RO pot fi preluate doar în limita a maxim 500 de caractere, fără a depăşi jumătate din totalul de caractere, şi cu citarea obligatorie a sursei, cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor și articolelor publicate pe HEALTH.RO, vă rugăm să ne contactati.

Inainte de a prelua informatii de pe acest site va rugam sa cititi TERMENII SI CONDITIILE DE UTILIZARE



Arcadia – Spitale și Centre Medicale a investit peste 600.000 euro în tehnologie medicală pentru tratament neurochirurgical minim invaziv

Medici

Vizualizari: 366672

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Arcadia – Spitale și Centre Medicale, cea mai mare rețea privată de sănătate din regiunea Moldovei, anunță o serie de noi investiții dedicate specialității de neurochirurgie, cu o valoare de peste 600.000 euro.

De peste 10 ani, Arcadia oferă servicii medicale la standarde ridicate pentru pacienții din zona de Nord-Est și investește constant în dezvoltare și tehnologii inovatoare, pentru sănătatea întregii comunități.

Anul acesta, Arcadia a dotat centrele și spitalele din rețea cu o serie de instrumente și aparate medicale de ultimă generație care permit tratarea minim invazivă a unor afecțiuni frecvente, recuperarea mai rapidă a pacienților, dar și creșterea confortului postoperator.

Microscopul operator pentru neurochirurgie Zeiss OPMI Pentero 800 și sistemul pentru intervenții minim invazive MEDTRONIC METR’X, motorul chirurgical de mare viteză Aesculap și instrumentele de coloană și de microchirurgie, Aesculap și KLS Martin completează tehnologia disponibilă în Spitalul Arcadia. Aceste echipamente performante și inovatoare oferă neurochirurgilor profunzime și claritate în analiza detaliilor intraoperator și asigură precizia și siguranța fiecărui gest chirugical.

„Urmărim cu atenție inovațiile din domeniul tehnologiei medicale și analizăm în mod permanent semnalele primite de la pacienții noștri. Astfel, ne asigurăm că investim constant, cu o bază solidă informațională și de analiză. Tehnologia state of the art, dedicată intervențiilor de neurochirurgie, se înscrie în strategia pe care o dezvoltăm dintotdeauna la Arcadia, ce are în focus sănătatea pacienților”, a declarat Dan Fiterman, General Manager Arcadia – Spitale şi Centre Medicale.

Tipuri de afecțiuni ce pot fi tratate prin intermediul neurochirurgiei minim invazive

 Tratamentul neurochirurgical minim invaziv este indicat în cazul mai multor tipuri de afecțiuni frecvente precum hernia de disc lombară și cervicală posterioară, instabilitatea coloanei vertebrale, spondiloliza sau stenoza coloanei vertebrale (îngustarea canalului spinal) lombară și cervicală. De asemenea, este recomandat și în cazul unor afecțiuni cu incidență mai rară, precum infecția sau tumorile care pot apărea la nivelul coloanei vertebrale.

Avantajele tratamentului neurochirurgical minim invaziv pentru pacienți

 Intervențiile neurochirurgicale minim invazive oferă pacienților o serie de beneficii importante atât la nivel cosmetic, cât și la nivel funcțional. În cazul acestor intervenții, cicatricile sunt diminuate datorită inciziunilor cutanate mai mici, uneori de câțiva milimetri, iar riscul de afectare a mușchilor este mai scăzut. De asemenea, gradul de sângerare și riscul de infecție sunt reduse, este diminuată durerea și dependența de medicamentele analgezice post operatorii, iar pacientul se poate recupera și reabilita mai rapid după operație.

„Noile dotări din Spitalul Arcadia pun în valoare experiența echipei de neurochirurgie, reprezentând instrumente medicale importante care contribuie la reducerea timpului necesar desfășurării intervenției, cresc gradul de certitudine a gesturilor chirurgicale și oferă o serie extinsă de avantaje pacienților”, a declarat Dr. Sorin Nistor, Director medical Arcadia – Spitale și Centre Medicale.

 

Acest articol este protejat de către dispoziţiile legale incidente și este interzisă copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a acestuia. Articolele publicate pe HEALTH.RO pot fi preluate doar în limita a maxim 500 de caractere, fără a depăşi jumătate din totalul de caractere, şi cu citarea obligatorie a sursei, cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor și articolelor publicate pe HEALTH.RO, vă rugăm să ne contactati.

Inainte de a prelua informatii de pe acest site va rugam sa cititi TERMENII SI CONDITIILE DE UTILIZARE



Platforma pentru raportarea reacțiilor adverse suspectate post-imunizare la vaccinurile împotriva COVID-19, funcțională

Medici

Vizualizari: 825498

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Agenția Națională a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România (ANMDMR) pune la dispoziția pacienților si a profesioniștilor din domeniul sănătății noile fișe de raportare a reacțiilor adverse suspectate post-imunizare la vaccinurile împotriva COVID-19. Fișa de raportare poate fi accesată pe site-ul anm.ro, în secțiunea - VACCINARE COVID-19 (https://www.anm.ro/medicamente-de-uz-uman/farmacovigilenta/raportarea-reactiilor-adverse-incontext-covid-19/) Modalitatea de raportare poate fi făcută atât on-line, cât și prin modalitățile clasice de raportare – completarea fișei de reacții adverse și transmiterea acesteia către Direcția Farmacovigilență si Managementul Riscului. Mai multe detalii le găsiți accesând linkul: https://www.anm.ro/medicamente-de-uzuman/farmacovigilenta/raportarea-reactiilor-adverse-in-context-covid-19/

Acest articol este protejat de către dispoziţiile legale incidente și este interzisă copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a acestuia. Articolele publicate pe HEALTH.RO pot fi preluate doar în limita a maxim 500 de caractere, fără a depăşi jumătate din totalul de caractere, şi cu citarea obligatorie a sursei, cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor și articolelor publicate pe HEALTH.RO, vă rugăm să ne contactati.

Inainte de a prelua informatii de pe acest site va rugam sa cititi TERMENII SI CONDITIILE DE UTILIZARE



Platforma pentru programarea online la vaccinarea împotriva COVID-19, disponibilă de astăzi

Platforma informatică care permite programarea persoanelor pentru vaccinarea împotriva COVID-19 – https://programare.vaccinare-covid.gov.ro/ – este operațională. Începând de astăzi, 28 decembrie a.c., în conformitate cu Strategia de vaccinare împotriva […]

Unu din doi români consideră că în spațiul public nu există suficientă informație cu privire la contextul pandemic

Jumătate dintre români nu se consideră suficient de bine informați cu privire la contextul pandemic de anul acesta, arată un studiu* realizat toamna aceasta de Coaliția România Sănătoasă, […]

Efectele dezechilibrelor alimentare de Sărbători

În luna decembrie, deseori alimentația este dezechilibrată, astfel că de la o alimentație monotonă, pe care mulți o au înainte de Crăciun (în special cei care țin post), […]

42% dintre români au suferit tulburări psiho-emoționale în perioada pandemiei SARS Cov 2

Primul studiu din România despre impactul pandemiei de COVID-19 asupra sănătății fizice și mintale a populației arată că românii sunt mai triști, mai furioși, mult mai anxioși și […]

Pacienții diagnosticați cu tuberculoză, tratați în ambulatoriu, vor primi indemnizație lunară de hrană

Conform documentului comun, pacienții diagnosticați cu tuberculoză -TB (adulți și copii) și tratați în ambulatoriu vor beneficia de o indemnizație lunară de hrană, fără întrerupere, atât în faza […]

Raportarea reacțiilor adverse suspectate în cazul pacienților cu COVID-19

Agenția Europeană a Medicamentului (European Medicines Agency – EMA)și autoritățile naționale competente încurajează pacienții infectați cu noul coronavirus (COVID-19) să raporteze reacțiile adverse pe care le experimentează în […]

Vaccinul anti-COVID al BioNTech și Pfizer aprobat în Uniunea Europeană

Agenția Europeană a Medicamentului (EMA-European Medicines Agency) a aprobat folosirea în Uniunea Europeană a vaccinului anti COVID-19 dezvoltat de BioNTech și Pfizer, potrivit comunicatului oficial. Vaccinul, numit Comirnaty, […]

Programele naționale de sănătate se prelungesc până la 31 martie 2021

La solicitarea Ministerului Sănătății, Executivul a aprobat în ședința  din data de 11 decembrie 2020, Hotărârea pentru prelungirea termenului de aplicare a prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 155/2017 privind […]

Metamizol: Risc de leziuni hepatice induse medicamentos

Deținătorii autorizațiilor de punere pe piață (DAPP) pentru medicamentele care conțin metamizol, de comun acord cu Agenția Europeană a Medicamentului (EMA) și cu Agenția Națională a Medicamentului și […]

Accesul la sistemele de sănătate din România și Regatul Unit, în contextul Brexit

Perioada de tranziție, pe care o parcurgem după  retragerea Regatului Unit  din Uniunea Europeană,  se va încheia la data de 31 decembrie 2020. Până la acea dată, cetățenii români și membrii […]

Ședință publică a Agenției Europene a Medicamentelor privind aprobarea vaccinurilor anti-COVID-19

Agenția Europeană a Medicamentului (European Medicines Agency – EMA) va organiza o ședință publică pe 11 Decembrie 2020 pentru a informa cetățenii europeni despre procesele de reglementare ale […]

Parteneriat între Medicover și Spitalul Clinicco în Brașov: Clinica Medicover, relocată

Medicover România, unul dintre cei mai importanți furnizori privați de servicii medicale, a decis relocarea clinicii deținute în Brașov în cadrul spitalului Clinicco, în urma semnării unui parteneriat […]

Zentiva a început producția de biocide pentru populație pentru a susține lupta împotriva COVID-19

Zentiva România, cel mai mare producător autohton de medicamente generice în unități vândute*, a demarat producția de dezinfectanți pentru mâini, după ce a primit autorizarea produselor în categoria […]

Indicatorii tehnico-economici pentru construirea Centrului de arși la Spitalul ”Grigore Alexandrescu” București, aprobați

La solicitarea Ministerului Sănătății, Guvernul României a aprobat în ședința de vineri Hotărârea de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții „Construirea unui centru de arşi […]

Noi molecule inovative introduse în lista de medicamente gratuite și compensate

La solicitarea Ministerului Sănătății, Executivul a aprobat în sedinta de vineri, 4 decembrie, Hotărârea privind modificarea şi completarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 720/2008 pentru aprobarea Listei cuprinzând […]

Noi reglementări pentru transferul în străinătate a pacienților cu arsuri grave

Nelu Tătaru, ministrul Sănătății a aprobat *Ordinul pentru înființarea comisiilor de analiză a solicitărilor de transfer în străinătate în vederea efectuării tratamentului pentru pacienții cu arsuri grave și […]

Webinar: Conferința Prevenționiștilor – provocări, adevăr, soluții reale

Accesul pacienților la anumite servicii medicale a fost restricționat. Activitatea dumneavoastră a fost adaptată contextului actual epidemiologic. Personalul medical a fost și este orientat, în special, către numărul […]

Cererea de autorizare a vaccinului COVID, dezvoltat de BioNTech şi Pfizer, depusă la Agenția Europeană a Medicamentului

Agenția Europeană a Medicamentului (European Medicines Agency-EMA) a primit cererea pentru autorizarea de punere pe piaţă condiţionată pentru vaccinul BNT162b2, un vaccin mRNA COVID-19 dezvoltat de BioNTech şi […]

Agenția Europeană a Medicamentului demarează prima evaluare continuă a vaccinului Ad26.COV2.S fabricat de Janssen

Comitetul EMA pentru medicamente de uz uman (the Committee for Medicinal Products for Human Use – CHMP) al EMA a început procesul de evaluare continuă a Ad26.COV2.S, un […]

Cererea de autorizare condiţionată a vaccinului COVID-19 Moderna, depusă la Agenția Europeană a Medicamentului

Agenția Europeană a Medicamentului (European Medicines Agengy-EMA) a primit cererea pentru autorizarea de punere pe piaţă condiţionată pentru vaccinul mRNA COVID-19 de la Moderna Biotech Spain, S.L. (o […]